KİTAP ALIŞVERİŞİ #6

Bi Poşet Kitap | 16:26 |

Merhaba!

Son alışveriş yazımda bu son falan demiştim değil mi, artık demeyeceğim tamam :D Haftasonu babil.com’dan indirim var falan diye mail gelince şööyle bi bakayım diye siteye girmiştim bir de ne göreyim! Otostopçunun Galaksi Rehberi Haftanın Fırsatı köşesindeydi ve 34 liraya düşmüştü. Tabii yine uzun zamandır istediği ama faakir bir öğrenci olduğundan mütevellit 60 lira veremediği kitabı 34 liraya gören Poşet hemen taarruza geçti. Cebren ve hile ile ablası kitagurumii’yi de duruma ikna eden kahramanımız oldukça rahatlamıştı.

Şimdi sıra diğer çılgın fikrini açıklamaktaydı. Haftasonu okuduğu Oğullar ve Rencide Ruhlar’ın etkisiyle artık Alper Canıgüz’ün tüm kitaplarını toplamaya karar vermişti. Onları da sinsice sepete ekledi ve bu kez de aklına biryudumkitap’tan pasajı geldiğinden beri çokça merak ettiği Kitaplar ve Sigaralar üşüştü. O kitap artık onun olmalıydı. Üstelik  Sel Yayıncılık da insanı çıldırtırcasına güzel bir kapak tasarımı yapmıştı. Son kitabı da sepete ekleyen Poşet, suç ortağı kitagurumii’yi yanına çağırdığında durumun vehametini gören ama kitaplardan da vazgeçemeyen, üstelik “battı balık yan gider”i hayat felsefesi haline getirmiş kitagurumii ışıldayan gözlerle ona baktı. Üstelik bununla da kalmadı bir Galaksi Rehberi de kendisi için istedi. Çünkü bir gün kitaplıkları ayırmaları gerektiğinde düello yapmaları gerektiğinin, bu kitaplığın ikisine dar geleceğinin farkındaydı.
 

Üstelik Poşet zannediyordu ki BKM Express kullandığı için 20 TL iade alacaktı. Sanki babil.com’u kazıklayacakmışçasına şeytani gülümsemesini takındı. Tabii bu kampanyanın 3 gün önce bitmiş olduğundan habersizdi. Ne var ki bunu öğrendiğinde siparişini çoktan vermişti ve elbette kitaplarından vazgeçemezdi.

Pazar günü verdikleri sipariş pazartesi kargodaydı. Salı da yaşadıkları yerdeki şubede olmasına rağmen MNG kargonun uyuşukluğuna kurban gittiler. Defalarca şubeye gidip almaya karar veren Poşet, sonunda taşıyamayacağına karar verip, e biraz da ekşın yaratma isteğiyle olayları akışına bıraktı. Tabii bütün kargoların sabahın köründe gelip insanı yataktan hortlatmak gibi bir alışkanlıkları vardı. Sırf bu yüzden yataktan kalkmaya üşendiği için almadığı kargolar bile olmuştu. Fakat bu kez durum farklıydı. Söz konusu olan bir kutu kitaptı.

Uyku sersemliğine aldırmadan kutuyu açma çabasına girdi ve sihirli bir sandık bulmuşçasına sırıtmaya başladı. İlk olarak tatliş babil baykuşları karşıladı onu. Sonra da sırasıyla Alper Canıgüz, George Orwell kitapları. Vee en sonda da 2 adet Otostopçunun Galaksi Rehberi. “Aman Tanrım!” dedi. Öyle müthiş bir baskı olabilir miydi! Üstelik kitapları hasarsızdı ve yanlarında Arka Kapak hediyesiyle gelmişti. Bir de minik defterle tabii :) Poşet babil’i seviyordu. İşini iyi yapan insanları hep sevmişti.

Rivayete göre hala kitaplarıyla bakışıp kapak yazılarını okuyarak ve tabii onları koklayarak vakit geçirmekte, henüz evde kitap koyacak yer kalmadığını düşünmek istememektedir.

75 yorum:

  1. Çok tatlı anlatmışsın. Orwell 'i ben de aldım. Otostopçunun Galaksi Rehberi rafta boynu bükük bekliyor. Keyifle oku canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerr :) Galaksi Rehberi'ne şu an başlamamak için zor duruyorum ama sonradan gözüm korkabilir :D

      Sil
  2. Yaaaa poşetciiiim çok güldüüüm😂😂😂

    YanıtlaSil
  3. harika kitaplar almışsın

    YanıtlaSil
  4. otostopçunun galaksi rehberi çok değişik duruyor iyi okumalar

    YanıtlaSil
  5. Poşetçiğim, yazında beni anlatmadığından emin misin? Tıpkı benim ya la :D Kitaplarınla mutlu ol :)))

    YanıtlaSil
  6. :) Poşet bu yazı dilini kullanmaya devam etmelii :)

    YanıtlaSil
  7. Alper Canıgüz gördüm sanki :) Ne de güzeldir okuması ve verdiği keyifle nasıl da bu dünyadan bir anlık soyutlanmak istersin. Orwell kitapları zaten bir başyapıt. Babil'den kitap hiç almadım. Bir sonraki kitap siparişimi buradan deneyeceğim. Kitap sevincin bol olsun. Ve iyi ki kitaplar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele o Alper Kamu karakteri di mii :) beni gülmekten öldürecek bi kitap olursa o da bi Alper Canıgüz kitabı olur herhalde :) babili mutlaka denemelisin :)

      Sil
  8. Otostopçu'nun Galakesi Rehberine bayılarak okumuştum! Yaa görünce nasıl nostaljik ruh haline büründüm kitap anlatamam. Umarım sen de severek okursun ve alışveriş serüvenini okumakta çok keyifliydi. :D Tıpkı bir kitapta yer alan maceradan maceraya koşuşturan bir karakterin hayatına konuk olmak gibi. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi kendime ekşın yaratıyom işte rivcim :D otostopçuyu ben de çok sevcem gibi hissediyorum :)

      Sil
  9. Posetcik seni şifası olmayan bir hastalığa tutulmuşsun😰Ne yapsak ki(burada ki bahsi geçen hastalık alışveriş hastalığı değil tabiki)Bugüne kadar iyileşeni duymadım😷Vereceği en büyük zararda cebine😂😂😂😂Allah sponsoruna kolaylık versinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah acıdım da kendi kendime sponsor oldum bu sefer :D

      Sil
  10. Keşke elimde okunmayı bekleyen bir sürü kitap olmasaydı , yazıyı okuyunca kitap alışverişi yapmak istedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni o kadar iyi anlıyorum ki.. evde 150 civarı okumadığım kitabım var ama hastalık işte alıyorum durmadan o.O

      Sil
  11. Hikaye okuyormuş gibi okudum :D Hadi iyi okumalar sana :D Bir de bu mailler size nasıl geliyor bir bilgilendirir misin bu cahili :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu sefer son yorum senin değil :D siteye üye olunca otomatikman geliyor ama bazı sitelerde buna izin vermen falan gerekiyo hesaplarını bi kontrol et :)

      Sil
    2. Ahahaha peki teşekkürler :D

      Sil
  12. Harika kitaplar !... Kitap alışverişi yazılarını okumayı seviyorum. Sanki kitapları ben almış gibi hissediyorum :)) İyi okumalar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı ben de öyle hissediyorum bu yüzden alışveriş yazısı görürsem kaçırmam :) çok teşekkürlerr :)

      Sil
  13. Mailime gelen o indirim mesajları yok mu....Dayanamayıp ısmarlayıveriyorum ben de. Ama kitap almak çok keyifli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nası masrafa sokuyorlar insanı di mi :) ama parayla satın alınabilen mutluluk gibi bir şey bu kitap alışverişleri de :)

      Sil
  14. Hayırlı uğurlu olsun inşallah
    Güle güle oku :)

    YanıtlaSil
  15. kitap alışverişi hiçbir zaman son olamaz :)) neyse ki artık sen de kabullenmişsin :)) keyifli okumalar canım ^^

    YanıtlaSil
  16. harıka kıtaplar burnuma mıss kıtap kokusu geldı yazını okuyunca:)

    YanıtlaSil
  17. Güle güle okuman dileğimle:) Çok güzel kitaplar almışsın.Sevgilerimle canım:)

    YanıtlaSil
  18. Aaaa, bak ben de biraz önce hangi kitaba başladığımı yazdım. Hahaha ne tesadüf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa otostopçuya başlamışsııınn o.O benim de hemen başlayasım var valla :)

      Sil
  19. Asla son olmuyor:) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  20. Otostopçunun Galaksi Rehberi şu sıralar bilim kurgu hayranlarının bir numaralı kitabı haline geldi. :) Anlatımına hayran kaldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıllar sonra bile favori olmaları da bu kitapların güzelliği galiba :) çok teşekkürlerr :)

      Sil
  21. Otostopçunun Galaksi Rehberi indirimini görünce yazıda hemen daldım babil'e ama sonuç hüsran, stokları eritmişler :) Kitaplar ve Sigaralar da güzel bir eserdir, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kötü olmuş ben de bugün fırsat köşesinin değiştiğini gördüm ve dedim iyi ki beklememişim :) bi dahakine sen de yetişebilirsin inşallah :) Kitaplar ve Sigaraları bi an önce okumak istiyorum çok teşekkürler :)

      Sil
  22. Hayırlı olsun kitapların. Kitap almaya doyamıyorsun sen de benim gibi

    YanıtlaSil
  23. Oohh,iti fünlerde oku kuzucuğum.Bazen senin de rüyalarında,sana miras bir ev kaldığını ve tavan arasına çıkıp baktığında sandıklar dolusu kitap,incik boncuk gördüğün olur mu?Bana çok olur ve ne zaman kargodan kitap ya da hobi malzemesi siparişlerim gelse rüyada gibi hissederim.Seninki de o hesap olmuş ,çok çok sipariş vermeye yetecek paran olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha çok sahafta falan görüyorum kendimi :D amiiinn ablacım çok teşekkürler :)

      Sil
  24. Hahahahah Poşet, kendimi okur gibi oldum :)) Ben de kitaplarımı koklarım, bayılırım o kitap kokusuna :)) Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni ben de sepetime ekleyeyim, bak aklıma düşürdün, battı balık yan gider zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaa bazen okurken durup kitabı koklamaya başlıyorum :D indirimi bitmiş ama :/

      Sil
  25. Anlatımına kocaman bir şukuu :D Şimdiye kadar sorunsuz, vakit açısından tabii, aldığım kargo olmadı hiç, hep hevesimin son damlasında getirdiler -_- Neyse sonuçta geliyor, kargoyla gelince daha bir seviniyorum ben, hediye almış gibi :D Güle güle oku hepsini, yorumlarını bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah sabır sınavı mübarekler :) teşekkürlerr :*

      Sil
  26. Poşet bir gün ziyaretine geleceğim ve ben gittikten sonra bir kitaplığın olmayacak :D hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
  27. orada galaksi rehberi mi varrrrr..

    iyi okumalar canım benim...
    kelepirkitapci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Yaa ben de çok eğlenerek okudum, çok güzeldi yazınız :) Ben de Otostopçunun galaksi rehberi'ni görür görmez anında siparişi verdim bakalım bekliyorum kargomu :)

    YanıtlaSil
  29. keyifle oku, bir kitap kurdunun en güzel anı o koliyi açtığı an :D

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel iki kardeş okuyorsunuz. Ben de kardeşime bu şekilde okuma alışkanlığı kazandırmak için uğraştım ama pek olmadı. Kitaplarınızı güle güle okuyun ikiniz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter okut bi de belki işe yarar :) teşekkürlerr :)

      Sil
  31. İnstagram da bu kutuyu gördüğümden beridir okumaya niyetleniyordum ancak malum vizeler yüzünden hiç bir şeye bakma fırsatım olmadı. Çok samimi olmuş yazın ve de kitaplar çok güzel. İyi koklaşmalar kitaplarınla ayrıca umarım okuduğunda yorumlamalarını da yazarsın, öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vizeler iyi geçmiştir umarım benim de önüm finaller :( çok teşekkürler :*

      Sil
  32. Ben kitap almaya bir sene kadar ara verdim ama böyle alışveriş yazılarını okumayı çok seviyorum :-) Kitapların hiçbirini okumadığım için yorum yapamayacağım maalesef. Alper Canıgüz'ün adını sıkça duyuyorum ve merak ediyorum. Orwell'den Hayvan Çiftliği'ni okudum ve bayıldım. Bu ayın sonunda 1984'ü okuyacağım. Eğer onu da seversem bütün kitaplarını okurum. BOGR'nin filmini izlemiştim. Kitabı güzelse eğer onu da okuma listeme alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alper Canıgüz'ü ben çok seviyorum yaa mutlaka okumalısın bence :) gerçi sevmeyen arkadaşlarım da oldu ama ben çok eğleniyorum okurken :) Cehennem Çiçeği'ni tavsiye edebilirim :)

      Sil
  33. Babil'den bir gün bende sipariş edeceğim ama cesaret de edemiyorum ya :D Güle güle oku heeepsini. :) Bu arada seni mimledim, çoktan mimlendiysen de ben bir daha mimliyorum :D

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar, otostopçunun galaksi rehberini okudunuz mu? Okuduysanız yorumlarınız neler acaba? Bu arada eğer kafanızda bir film izlemek istiyor ama bulamıyorsanız bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  35. Okuduğunuz zaman onunla ilgili bir yazı yazarsanız çok mutlu olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki zaten hepsine yazmaya çalışıyorum :)

      Sil

Blog / Site linki içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım: Zuri